woensdag 18 februari 2009



Gisteren was het zoals elke week: een bar in grenoble die overspoeld wordt door erasmussers. Ze boden daar een drankje aan dat de moeite zou zijn. En omdat ik hier ben voor alle delicatessen en typische zaken van Frankrijk te ontdekken wilde ik dit zeker niet afslaan. K had het op voorhand moeten weten, maar ‘the killer’ (zo heet het drankje) was echt dodelijk. Er zat gigantisch veel tabasco ed in, waardoor we allemaal het gevoel hadden vuur te kunnen spuwen.

voor:



na:


Net voor we naar die bar gingen zijn we ook het plaatselijke shoppingcenter gaan verkennen. Omdat Irina, Emma en ik eigenlijk niet echt iets nodig hadden is het eerder uitgedraaid op een verkleedpartij (k mis het verkleden wel, nu ik even niet meer gidsenleidster ben, vandaar..). Hieronder slechts twee resultaten:




Vandaag ben ik voor de tweede keer naar ‘les deux alpes’ geweest. Het weer was prachtig, deze korte video zegt voldoende...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten