zondag 31 mei 2009

AU REVOIR....

De laatste twee weken was er maar één woord dat centraal stond: afscheid (ok genieten stond toch ook nog wel bovenaan). k moest echt van alles en iedereen afscheid nemen. Iedereen vertrok op een andere moment waardoor er bijna elke avond een afscheidsfeestje was. Elk feestje was op een andere manier goed: dat van marion was (toevallig) met mannen die prachtig gitaar konden spelen (onder een prachtige sterrenhemel); miriam en piotr’s feestje was het laatste dat ik hier heb meegemaakt; dat van Dominique was heel gezellig, grappig lekker en rustig; florian’s afscheidsfeestje was een culinairhoogstandje (risotto met gamba’s)…en tot slot mijn eigen afscheid: vrijdag hadden we een hele gezellige bbq, die tot vroeg in de ochtend geduurd heeft. Ik heb toen nog s’nachts tot half zes s’ochtends mijn kamer beginnen opruimen en beginnen inpakken (omdat ik de volgende dag nog een beetje vrij wilde hebben). Na drie uurtjes slaap ben ik dan weer beginnen inpakken. De anderen waren echter nog redelijk lam, waardoor we het s avonds heel rustig hebben gehouden. Zondagochtend is Chris nog mijn matras komen teruggeven, en heeft hij ons uitgewuifd…op weg naar België.

Ik kan mijn erasmuservaring heel kort samenvatten: een prachtige, onvergetelijke ervaring waarbij ik geweldige lieve, positieve en interessante mensen heb leren kennen van over de hele wereld, die ik misschien niet allemaal even snel zal terug zien, maar wel ooit…dat is zeker!

bedankt voor jullie intresse, lieve berichtjes... ik hoop dat jullie mijn blog de moeite waard vonden

x caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten