zondag 5 april 2009

Maandag kregen we wat meer duidelijkheid in verband met de examens hier. Ze gaan door op de geplande data, en bijgevolg kunnen we onze credits halen (als we slagen natuurlijk).

Dinsdag was het voor de verandering nog eens franse les. Deze keer was het echt super fijn, en vloog de tijd voorbij. Daarna heb ik mij naar mijn kot gehaast en heb ik daarna tortilla’s gegeten bij barbara. Daarna zijn we met z’n allen naar bukana gegaan, waar jess (een meisje uit Antwerpen) een mini-concertje gaf. Het was echt prachtig, en super gezellig. We konden helaas niet heel de tijd blijven omdat emmanuele (een italiaan) ook ging optreden in eve. Maar toen we daar aankwamen bleek er geen plek meer te zijn voor ons en mochten we niet binnen. Gelukkig heeft emmanuele een security-man kunnen overtuigen om ons naar binnen te loodsen. Ik ben niet te laat naar huis gegaan want ik had heel wat hoofdpijn…

Die hoofdpijn bleek een voorbode te zijn van het begin van griep. Maar helaas heb ik woensdag altijd les, en bijgevolg wilde ik één van de enige lessen die ik had niet missen. Maar na één uur moest ik het voor bekeken houden, het was echt onmogelijk om de les te volgen. Ik ben direct in mijn bed gekropen en heb de hele namiddag geslapen. Maar helaas was het niet beter waardoor ik ook donderdag voornamelijk in mijn bed heb doorgebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten